2009

har varit ett superkul år, har gjort massa roliga saker, träffat massa nya människor, haft 2 förhållanden, börjat på gymnasiet. jag har hunnit med mycket roliga saker:)
nu kommer lite bilder från hela året
julia fyllde år å fick en snygg tårta
jag följde med amanda till hennes stuga å hade kul
jag och julia var i vemdalen på sportlovet å ägde alla på skidor!
jag julia å nikita åkte till sundsvall å shoppade en dag
vi var å kollade på håkan den 14 februari!
klassresa i göteborg, gå på lisseberg å shoppa massor:)
gått ut 9an, fick stependium å blev väldigt chockad
stekt vid storsjön
busat med bland annat domhär
festat
hälsat på anna i sundsvall:)
börjat samhälle neu på wargen
och sist men inte minst så har jag dansat en massa!
tävlingar, davesavslutningar, yran, storsjöcuppen, och tränat flera gånger i veckan!
visst har jag jort mer, men orkar inte skriva om allt
2009 har varit ett superår å hoppas 2010 blir lika bra om inte bättre:D
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0