jueves

en vecka kvar till julafton. idag var verkligen en sån där dag jag bara ville ligga kvar i sängen och sova, men drog mig till skolan, så samhällskunskpen hade vi dibatt de va askul:) sen på engelskan fick jag gå hem för jag är klar med into the wild saken och novellen.
.
sen jag kom hem har jag sovit, mycket skönt vill jag säga! blev nyss väkt av bror han frågade om vi skulle beställa pizza eller kebab, å varför inte? så nu ska jag ringa å göra de. sen efter maten blir de å plugga lite till nk provet om jag orkar hålla mig vaken:p
en bild från i somras, nu saknar jag sommaren, de är 21 minus nu! tänk om det kunde vara 26 plus, de skulle inte vara helt fel! bara för att jag måste ut i kulan nu å mata julias kanin, döden... hatar julia just nu som är i värme!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0