måndag, igeeen

fan det betyderju skolan. men nu är jag hemma igen och dagen var itne så krävande. jag och jonna körde en stresslunch för att hinna till bilden på rasten, haha. vi åt innan dom ivåran klass ens hade kommit in i matsalen:P
.
nu ska jag försöka leta reda på min ipod. dom ni vet är ju jag världsmästare på att slarvabort grejer. och sen ser jag sakerna men när jag väl letar efter dom så vet jag inte var. kan ge er lite bilder så länge:)
tror inte att jag ahr lagt ut någon bild då jag har lugg, men här är en hyfsat ful:)
<3
eba idag på spanskan.
fick reda på lite grejer idag.
spanska: vg+
syslöjd: vg
engelska: vg+
teknik hus: vg+
so: vg
ganska glad:D puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0