vanlig digital eller system?

jag har länge sagt att jag itne behöver en kamera, men jag ahr börjat känna att jag kankse behöver en.
men då kan jag itne bestämma mig. vill jag ha en system eller en vanlig digital.
.
positivt med system:
- dom har bra fokus
- väldigt fina bilder
- man kan byta ut objektiv + blixt
negatvit:
- dyra
- bökiga och klumpiga
positivt med vanlig:
- små och behändiga
- billigare
-lätt att ta med
negativt:
- tar inte alls lika fina bilder
- man kan inte bya ut objektiv + blixt
sen är det ju mycket mer.
om jag vill ha en system vill jag antingen ha en canon eos 450d eller en 500d.
450 är på första bilden till vänster sen är det 400 bredvid.
och en digital vet jag inte vilken jag vill ha. men hjälp mig nu!

Kommentarer
Postat av: anonym

nikon är tusen ggr bättre



nikon d3000 , d80 & d90

2009-12-14 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0