åhh blääää!

har gått hem från skolan för dagen. alla undrar varför jag kom och jag emd typ. fattade ändå inget av provet på grund av att jag är förkyld.
sen så innan mina no-lektioner(hade dubbelpass) så frågade jag min lärare om jag kunde få ta hem och jobba istället. tror ni jag får det eller? men sen efter lektionen säger hon att vi får ta hem. ville hon bara att jag skulle sitta där och smitta ner alla andra eller?
men nu är jag iaf hemma, ögonen rinner och jag vill bara dö. tar och kollar lite på oc tror jag, även fast att jag vill se one tree hill men. hejdå!

Kommentarer
Postat av: jonna

sv. hahaha det glömde jag :P men det får man fatta ändå ;)<3

2009-11-03 @ 14:02:08
URL: http://alajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0