en fundering och onödigt vetande

varför kan aldrig folk skilja på mig och min syster. alltså inte till utseendet. utan till sättet. då är vi helt olika.
jag tillexempel måste alltid vara lite tidigare till allting. jag hatar verkligen att komma i sista sekund. och min syster är tvärtom. hon kommer hellre försent än för tidigt.
.
som härrom dagen när hon skulle på dans. den började halv och dom åkte hemifrån halv. jag skulle aldrig klara av det. och det är ingen som lär sig att vi är olika. dom tror att jag inte bryr mig om jag kommer försent till skolan, emn jag får jätte dåligt samvete då. ja det är sant:S

och nu till det andra. ni vet vaccinet som alla håller på att ta.
förra veckan var det hittils bara 29 000 av länets 120 000 invånare som har blivit vaccinerade. visserligen är det ju inte alla som ska ta men.
.
och nu har dom för lite vaccin så det ska vara stängt fredag och måndag.
.
det har oxå varit ca 1600 människor där hela veckan nu.
.
och idag var man tvungen att stå ute i 20 minuter innan man fick komma in.
.
lite onödligt vetande så där sådär:) puss julia

Kommentarer
Postat av: Oliviia

Jag förstår heller inte varför dom inte kan

se skilnad (eller iaf kallar mig julia och dig olivia) Hur svårt kan det vara egentligen????

Vi är inte lika!<3

2009-11-12 @ 18:03:24
URL: http://oliviaingakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0