en ny vecka har börjat

den började med att jag vaknade å insåg att min dröm bara var en dröm, jag drömde att de va sommar å jag badade i ett hav. sen när jag vaknade så var det snö utanför fönstrena.
.
nu har jag kommit hem från skolan, fick sluta en halvtimme tidigare, för vi fick välja om vi ville skriva om filmen vi sätt hemma eller på skolan, så orkade jag inte stanna kvar. så ska skriva om den snart. ska även fortsätta plugga till samhällskunskapen å skriva på geografin, wiho vad kul!
.
tänkte lägga in några bilder men de fungerade inte så dom kanske kommer sen.
/hanna

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ha en bra tisdag :D

2009-12-01 @ 01:50:22
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0