freeeeeeeedag

yo, vaknade kvart i 8 i morse, så missade bussen jag skulle ta för den går då. tänkte ta 8 bussen, men mär jag var påväg dlt kom julias mamma och jag fick åka med henne så kom inte försent:)
.
matteprov första lektionen, men de va inte så svårt, om jag inte gjorde fel på allt;p sen hade vi bara block och geografi, sen slutade vi, sjukt skönt å skuta tidigt på fredagar(:
.
när jag kom hem satt jag lite vid datan, sen cyklade jag på ica å handlade till middagen, cyklade även till myway å pratade med jakob å martin. sen hem å laga middag, å nu sitter jag här, tror jag bara ska vara hemma å äta godis å kolla på idol ikväll, om de inte blir nått annat
/haniiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0