hemma igen

japp hade prov sista timmen. dock hände det en sak några minuter innan och jag kunde inte sluta tänka på det. hoppas iaf att det gick hyfsat på provet:)
.
jag ahr plockat upp lite snabbt på mitt rum nu, ska försöka packa lite och sen måste jag åka och träna. är fortfarande lite snorig men det får funka.
.
imorgon är sista dagen på skolan för mig denna vecka. och jag glömde engelskan på skolan. hmm, måste ta hem den imorgon. men nu måste jag spela happy aquarium lite snabbt sen byta om , puss! julia

Kommentarer
Postat av: jonna

sv. haha men förlåt, jag är inte så smart. och när alla sitter och skriver på facebook - SKOLKATALOGEN! - då tror man ju att ni har fått den :P<3

2009-11-12 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0