kul dag, kul kväll(:

började med att åka in på stan med pappa å köpa nya skor. sen gick jag upp å träffade anna:D vi gick runt lite på stan, när hon skulle börja förträningen stog jag med rebecca å sara å kollade när dom railade utenför we.
.
efter de följde rebecca med mig hem, jag åt sen mötte vi tobbe å gick upp till myway. va där till typ 8, sen tog vi bussen in till stan med joel, robin, alex, jacob och olle å gick på bio. vi såg 2012 3 timmar va den typ men den va bra!
.
vi tog halv 1 bussen till myway, då åkte joel tobbe robin å olle bakom bussen å de såg fett fult tu när dom släppte å tyo flög;p
.
jag kom hem för ett tag sen, nu kollar jag på tv å äter godis.
/hanna

Kommentarer
Postat av: rebecca ernkvist

kuuul kväll ju!:D

puss

2009-11-15 @ 15:41:25
URL: http://rebbowigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0