onsdag

började halv 12, hade quiz på engelskan, sen gick vi å lånade en engelsk bok, har aldrig läst det förut så det är väll på tiden;o
.
sen naturkunskap, vi fick sluta en timme tidigare. då gick jag ner på standen, träffade rececca å johanna. va med dom tills julia kom ner. då gick vi till träningen som var sjukt jobbig, vi körde idioten så man typ dog, sen dansa 2 min, situps 2 min, armhävningar 2 min, situps 2 min igen. sen armhävningar å situps i typ 4 min. sen träna på dansen å träning till avslutningen. och efter det en till träning nere på dawes, med mer situps, armhävningar å rygglyft, sen köra dansen massa gånger.
.
de va riktigt skänt att komma hem å duscha och äta mat:) nu har jag pluggat lite, ska typ lägga mig snart å påbörja min engelska bok.
.
btw öppet hus på skolan imorgon, kom och hälsa på uppe på neu!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0