simple plan

skönt att höra musiken när amn försöker tänka faktiskt<3
.
har varit på skolan idag, sen avr jag och hade mina barn. tog bussen hem och gjorde ett försök till att plugga. nej inte idag kände jag bara. har pluggat vldigt mycket för att vara mig i helgen. så jag tar pluggandet imorgon istället.

nu måste jag faktiskt dissa en sak idag. och det är folk som snackar skit.
seriöst, om ni inte vet något om personen, varför ska ni då hålla på och snacka och säga en massa rykten som ni har hört. och nej, det är itne mig det handlar om. men jag fattar inte att ni orkar gå runt och säga en massa dåligt om folk så att andra människor kanske får det intrycket av folk!

Kommentarer
Postat av: erika

fan vad fina tänder du har! :o <3

2009-11-09 @ 21:01:34
Postat av: Oliviia

Har ni jobbat mycket???

2009-11-10 @ 10:53:05
URL: http://oliviaingakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0