tisdag

hej, tror aldrig att jag har jobbat så hårt som idag. var tvungen att tänka så jävla mycket och alldeles för komplicerat.
det är nämligen så at på tekniken så bygger vi hus. och då ska jag ha ett annolunda tak än alla andra, och mitt är hmm... lite krångligare! men larsolof hjälpte mig så det funkade!;)
.
iaf, på idrotten fick jag ont i mitt ben, fan hur skaa jag klara av lördagen? sen ska jag iaf och fixa det förhoppningsvis!
.
ska sätta mig och plugga lite so snart. sen ska jag på ica oxå, måste köpa lite till helgen. och jag har bara tid idag. men pappa måste komma med ica kortet:)
nu ska jag gå up, psss! julia

Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan! :)



Jag har just nu en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-46.html



Kram, Tess

2009-11-10 @ 14:57:57
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0