torsdag

idag har vi haft öppet hus på skolan. de betyder för oss att stå en timme i idrottshallen, ta med intreserade 9or upp till neu å visa dom runt å berätta lite. sen resten av dagen jobba med vårat företag eller va de nu heter. men vi orkade inte jobba, så vi satt typ å kollade videobloggar, bloggar, filmer som 2orna gjort å ska skicka till sina brevvänner, ganska kul att se;p
.
vi fick sluta halv 2, då gick jag ner till bussen med emma å sara, vi stog där till typ 2 för jag missade precis min buss. nu sitter jag hemma å har ätit morotskaka, träning om ett tag, innan de ska jag kanske plugga lite och äta. kanske skriver mer efter träningen
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0