trött

började med att jag vaknade och va astrött. sen åka till skolan och göra spanska prov. efter de tog vi bussen till badhuset och simmade 40 längder (fick cp ont i knäna, dom knakade varje simtag) livräddare å trampade vatten i 7 minuter utan att röra på armarna. efter de fick vi bada lite bubbelpol å åka lite rutchkana.
.
sen tillbaka på skolan, som tur va våran sk lärare sjuk, annars hade vi inte hunnit haft fritt på badet. men vi hade svenska å ska börja skriva en novell, å jag har ingen aning om vad min ska handla om.
.
nu har jag nyss kommit hem å är astrött, men ska inte lägga mig å sova nu för då kommer jag typ vakna när bussen till träningen gå å inte hinna äta nått.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0