211009

ibland vill man bara inte vakna för man har en underbar dröm, eller så vill man att det inte ska vara en dröm utan verklighet, en sån hade jag i natt. om man kunde förverkliga en dröm så skulle jag tagit den. fick damp på alarmet när de ringde i morse och jag förstod att det bara var en dröm...
ibland kommer sånna dagar jag saknar dig mer, även fast jag nu insätt att det aldrig kommer bli vi igen, men vissa dagar är värre än andra. jag tänker på något vi gjorde.

onsdag idag efter den här skoldagen är de nästan helg å lov:) idag blir de skola, träning å sen åka till vanja å redigera filmen som igentligen skulle vara färdig idag, men vi fick lite extra tid. nu ska jag fixa lite grejs sen gå till bussen.
/hanna

Kommentarer
Postat av: elin stenbäck

tack :) inte jag, haha!

2009-10-21 @ 14:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0