första oktober

nu börjar det närma sig vinter, tyckte iallafall jag det kändes som när jag gick upp i morse å skulle göra frukost så såg jag frost på granntaken.

idag har det varit en skrattig dag på skolan, det började på spanskan när gustav som vanligt ville vara smart. spanskaläraren (S) frågade han:
S - tienes una bicicleta?
G - si
S - que color?
G - amarillo
S - a
G - o? a

ni kanske inte faattar de roliga, men de va att gustav sa ju amarillo, men i den meningen skulle de vara amarilla
å när han sa o? a lät de askul:p

sen på luncken sa lisa massa roliga saker, å på matten satt rebecca å berättade historier om blandannat lisa. jag har typ skrattat hela dagen.

nu sitter jag i min soffa å äter spagetti å köttferssås.
puss hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0