god dag

haha jag är verkligen sämst på att blogga.
idag var jag på skolan som vanligt, men när vi skulle ha bild så glömde våran lärare bort oss och gick och åt, så vi väntade i typ en halv timma. sen när vi skulle gå och kola vart han var så sprang olivia och ramlade, så jag och tove tog in henne så hon fick lägga sig ner, hon höll på att svimma. det vart bättre och sen kom skolasköterskan.
idag var jakob, mattias och bocken på skolan, alla gamla 9or får alltid bullar när dom kommer på skolan, JAG VILL OXÅ HA BULLAR!!
puss julia

Kommentarer
Postat av: Oliiivia

Tack för att du hjälpte mig idag!!<33

2009-10-16 @ 15:11:25
URL: http://oliviaingakosntigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0