hejhej

måndag idag, en nu vecka, en vanlig skoldag. efter skolan åkte jag hem å skulle plugga med det blev inte mycket va med de.
efter middagen kom rebecca å vanja å vi skulle plugga å fixa med vårat atbete, men de blev inte så mycket av med det häller. vi kollade på svenska hollywoodfruar, käkade chips å pratade massa å hade kul:)
nu ska jag göra att föraök att läsa ut min bok, ska redovisa imorgon, men har kommit fram till att jag typ inte kommer orka läsa mer än en sida, å har typ 70 kvar, inte bra...
den här läser jag
/hanna

Kommentarer
Postat av: evelajna

sv: tjohoho! vi köpte det på hobby boden ;)<3

2009-10-13 @ 09:10:19
URL: http://evelinastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0