020909

härligt med sovmorgon imorrse, det blev kebab med nikita vid 10, sen fyllde jag på mitt busskort, nu har jag 30dagars, kommer värkligen behövas nu, åka varje dag till skolan, å sen träningar.
vi började 11.20 med samhällskunskap i 1,5 timme, sen lite rast, gick då å köpte lita godis å cola på karamellagtet(y) sen tog hela klassen bussen till östberg, vi gick en lååååång bit runt i skogen å läraren berättade massa saker samtidigt. sen kom vi till en fikaplatts å fikade, efter de skulle vi kolla ph värdet på jorden å kolla hur många grader de va i marken. efter de fick vi sluta å gå tillbaka till stan.
jag väntade tills julia kom ner å ci gick upp till sporthallen. först gruppträning, vi fick några nya fina steg av jossan som vi tränade in.  den par å singel träning, sen uppvisning. vi körde även benträning så imorgon är det nog inte bara jag som kommer ha träningsväkr imorgon.
nu har jag duschat, ska packa gympakläder timms imorgon, sen sova. lär ju bli datan ett tag också.
mums:)
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0