030909

började kvart över 8 idag -.- å när jag satt på bussen kom jag på att jag hade min spanska uppe på neu, å spanska har vi på wargen, men orkade inte gå upp å hämta den, så fick låna ett papper av nikita å skriva på.
så hade vi idrott idag, orgentering, typ den lättaste orgentering jag någonsin haft, allt gick i en slinga. men vi råkade ta fel stämpel på en, å för att inte behöva göra om hela kartan nästa vecka va vi tvungen att springa tillbaka å hämta den, de va lite drygt.
på lunchen skulle jag nikita august felix å sanne gå upp till ica eller va de är å handla gifflar, men kul att det bara fanns en påse kvar. har inte haft tur idag.
nu har jag varit uppe på lillänge å köpt skorna jag aldrig köpte i tisdags
orkade inte ta fram kameran så fick bli en bild med mobilen, men dom här är det iallafall.
ska se om jag orkar plugga lite nu innan träningen, eller om jag tar det efter den. skulle ju vara skönt å en sak gjort iallafall.
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0