070909

företagsekonomi hela förmiddagen. första timmen fick vi räkna procent. sen delade vi upp klassen i 2 å jag va i försa halvan, då fick vi vara i datasalen å lära oss använda ett program, de va rätt kul.
sen fick vi lång lunch å pratade om optimals inval.
efter lunch 1,5 timmes matte, så sjukt drugt. allt utom dit jag kom idag är lätt. att omvandla kg till hg osv, jag kan värkligen inte de. måste typ ha en tabell framför mig för att kunna räkna ut sånna uppgifter. men rästen kan jag så nu ska jag försöka lära mig det här med. får se om jag sätter mig å kollar på de snart. måste bara få en paus har ju haft massa matte isag så är läss på de nu.
har även varit uppe vid myway ett tag, men där hände inget som vanligt.
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0