fan...

nån som har en tidsmaskin att låna ut eller ska jag behöva bygga en själv, för jag är i stort behov av en.


nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, det kom en låt med parken, och nej jag kan tyvärr inte lyssna på dom just nu, har inte gjort de sen yran, så ni som känner mig kanske förstår varför.



tänk om allt va som när man var liten, vad lätt allt skulle vara då.
när skitsnack inte existerade, kärlek var en puss på kinden, höjden av smärta var när barbiedockan tappade benet, värsta gråten var när man ramlade och skrapade upp knäet, största rädslan va monster under sängen.

Nu när man är äldre är skitsnack vardagsprat , man pussar alla på kinden och kärleken har blivit svårare , höjden av smärta var när man inte fick sin vilja fram , och den värsta gråten när ens den man gillar sjukt mycket lämnar en .

/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0