fjällvandring

har gått på fjällte hela dagen. kom till skolan, vid kvart över 8 gick bussen å min klass och andra neu 1an åkte till hovde. men vi fick inte gå tillsammans med den andra klassen, å såklart fick min klass gå den jobbigaste vägen! rakt upp blad stugorna å upp in i skogen där de va asbrant. medans den andra klassen fick gå upp i backen. sen gick vi världens omväg, men tillslut kom vi iallafall fram å gjorde mat. när vi hade ätit klart gick vi en annan väg tillbaka inte lika jobbigt att gå nerför, men de va fortfarande sjukt varmt!
sen på bussen på vägen hem sov många blandannat jag, å vi vaknade typ i korkom. jag åkte hem å duschade sen drog jag till myway ett tag. nu har jag ätit å sitter i soffan å slappar å är allmänt trött efter dagens vandring på fjället.
dromskåran
vi vilade lite då och då;p
august petter och sanne
vanja linnea och rebecca
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0