första september

enligt mig är det nu slut på skommaren å hösten har kommit, mysigt men kallt. skolan idag var grymt seg innan lunch, efter 2 lektioner kändes det som dagen vas slut, men nej det var en lektion kvar till lunch.

aja efter lunch gick det fort, vi hade företagsekonomi å skulle gå ut på olika ställen å fråga saker, min grupp gick till expert å frågade 3 frågor, de tog typ 2 min sen var vi klara å fick sluta:)
efter skolan blev det datan ett tag sen kom julia på att vi skulle åka upp till skopungten å jag hittade ett par asfina skor jag la undan, men man kunde bara lägga undan dom till imorgon å då kommer jag inte kunna åka upp å köpa dom, har ju fan träning direkt efter skolan, å kommer inte hem fören typ vid 9, då är de ju stängt. ångrar att jag inte köpte dom nu för jag vet att jag vill ha dom, å nästa gång jag åker dit lär dom inte vara kvar, den oturen har jag alltid.
nu sitter jag å lyssnar på musik å äter marabou som nu är slut:(
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0