onsdag den 23

bara 40 min lektion idag, sen skulle alla neuare göra saker tillsammans, vi va ute å gjorde massa stationer, sen v de dragkamp. allt var färdigt vid 2 å vi fick sluta! var överlycklig eftersom vi igentligen skutar halv 5 å fick slippa NKn(Y)

när vi slutat åt jag sanne petter å nikita på subway, sen gick jag runt på stan med nikita tills julia kom in å vi gick till sporthallen för att träna. vi fick göra en jäkla massa situps över hundra va de, men skönt när de är gjort:)

efter 2 timmars tränande på sporthallen gick vi ner till dawes för att ha en till timmes träning där.

när jag kom hem duschade jag och efter det åt jag. nu skulle jag igentligen plugga men är astrött så de blir inget plugg idag, ska snaart lägga mig, bara packa idrottskläder till imorgon först.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0