sjuuk

har varit hemma från skolan idag, när jag vaknade hade jag knappt nån röst hade asont i huvudet å va as matt i korppen, så kände att jag skulle vara hemma idag för att vila upp mig.
så har inte gjort mycket allt, förutom att dricka massa te med honung, kollat på tv, sovit, pluggat lite. men plugga är de värsta som finne när man har ont i huvudet, men måste skicka in min analys till min lärare idag för vi skulle jöra klart dom på skolan, men efterson ja inte va där fick ja göra de hemma.
photoshop får underhålla mig lite
/hanna

Kommentarer
Postat av: Killen som bråkar med dessie

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-09-29 @ 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0