tjooo

dagen började med skola, och jag tänkte vara smart å ta 6an så jag kunde åka hela vägen upp till campus, men dom som jag var kom jag på när jag satt på bussen att jag börjar nu med språk nere på wargen på torsdagar, så gick till koporten helt i onödan -.-
sen va de en vanlig skoldag, och efter den satt jag å pratade med rebecca typ 40 min, sen kom julia ner på stan. vi gick på cubus å chillade runt lite tills träningwn började, efter de blev de gina igen å jag köpte en kofta å en tröja, ni kan få bilder sen för jag håller på tvättar dom nu för ska ha på mig den ena imorgon hade jag tänkt.
när jag kom hem hade min mobil kommit:) jag satte ihop den å kollade lite på den, sen gick jag å duschade efter de fixa lite grejer på mobilen. nu hade jag tänkt försöka plugga lite innan jag lägger mig.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0