torsdag den 17

efter skolan idag blev det bussen till storsjö, gick runt där ett tag, träffade några gamla lärare också. men de va inte kul där så tvingade bror att skjussa hem mig eftersom han hade cykel. sen när jag nikita och natalie kommit hem till mig pimpade jag min kaländer å så busade vi lite.
jag åt sen tog vi bussen ner på stan, jag köpte en halsduk på monkey sen gick vi ner på dawes. satt där å pratade ett tag innan träningen, julia kom springandes  5 min innan den började å strässade somvanligt, även fast hon hade kunnat tagit de lite lugnare, men hon var fetingstolt att hon hann.
sen blev de träning å somvanligt mångubbe som vill ha marabou innan dansen börjar, bara dom på träningen som fattar;p
nu har jag duschat å kollat på idol. ska kolla igrnom matten snart sen sova för jag är så trött helatiden.
/hani

Kommentarer
Postat av: julia

fett k00lbild ju!:D:D:D:D:D:D:D

jag avr stolt, garvade dock hela inlägget:P <3

2009-09-17 @ 21:40:03
URL: http://julientaochhani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0