fredag

äntligen är det fredag, idag var typ första gången pappa var hemma ända tills halv 8 innan han åkte på jobbet å även fast jag låg å sov väkte han mig inte fast han var hemma.. som tur hade jag ett alarm på halv 8 å vaknade å va sur på pappa, jag åt ett äpple, klädde på mig å gick med julia till bussen, jag missade 2an så gick till koporten å tog 6an som gick 52 så jag hann iallafall i tid. bara en lektion sen åkte jag hem och åt.
.
nu har jag städat mitt rum, damsugit och torkat golvet och nu tände jag ett ljus med vaniljdoft så de lunkar fott för jag hatar rengörningsmedelslukt, haha.
.
nu ska jag planera upp min kommande vecka så jag inte skjuter upp allt till sista dagen, hatar när jag gör de
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0