kan man annat än hata tandläkaren?

det kan iallafall inte jag, jag var där idag för att få en ny lagning för den gammla hade åkt ur, å när hon hade borrat bort resten av den gamla lagningen å tagit en bild visade det sig att jag måste rotfylla tanden..... har hört att de tar LÅÅÅÅÅÅÅÅNG tig och gör ONT inget jag er fram imot. när tandläkaren berättade hur de går till började jag grina, jag med min tandläkarskräck. blä varför har man känsel i tänderna?
.
aja resten av dagen har varit helt ok, gjorde som vanligt typ ingenting på spanskan, sen va jag inte med på idrotten för jag inte vill bli sjukare å efter de hade vi svenska å engelska, jag skrev klart mitt referat, letade låt till engelskan å hade betygssamtal.
.
nu har jag kommit hem å väntar på att bedövningen ska åka ut för jag får inte äta förrän den har gjort de å jag är hungrig!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0