ogillar munsår

varför ska jag få de helatiden? nu har jag bett pappa köpa sånna här plåster å hoppas dom fungerar, jag hatar munsår de är störande, men nu ska jag inte prata mer om de.
.
första skoldagen efter lovet idag, de va väll helt okej förutom att jag inte kom ihåg något vi gjorde innan lovet så har lite saker att göra hemma som jag borde ha gjort när jag hade som tråkigast i bydalen, men de är inte så mycket så de går nog ganska fort, är klar med en sak redan.
.
nu sitter jag i mitt ostädade rum å lyssnar på musik, kanske ska ta å städa upp lite, å sen ska jag över till min efterlängtade vän julia som jag inte träffat sen i onsdags, de är länge för att vara vi.
puss hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0