saker som ni kanske inte visste

här kommer ltie saker som ni kanske inte visste om mig.

- jag är sämst på att ta emot komplimanger, jag tror bara att alla ljuger och då blir jag bara sur på dom.

- jag älskar att träna, men behöver ganska mycket peppning ändå

- jag tycker oftast att killar med brunt hår är snyggare(finns dock undantag)

- jag har inte så mycket kontakt med dom i min egna ålder på fritiden

- jag har opererat min mun en sång för när jag var liten hade jag gles

- jag har i många år nu velat operera min näsa.

- jag har bara 3 kusiner, den äldsta är snart 39.

- jag har en syster som ska ta studenten i vår men hon är bara 17.

- jag har i väldigt många år varit missnöjd med min kropp. men har lärt mig att det inte är bra att bara sluta äta.

- när jag var mindre tränade jag gymnstik i många år, tävlade även.

- jag har aldrig varit en tävlingsmänniska, när jag slutade med gymnastiken och min mamma frågade varför så sa jag att det var för att jag hatade att tävla. dock började jag täcla i dans strax efter, men där tävlar jag bara med mig själv.

- jag har spelat fotboll i 2 veckor i mitt liv.

- jag är väldigt lik min morbror, till och med så att jag vart chockad över det sist jag träffade han.

- jag har en otrolig kärlek till håkan

- jag har ganska lätt till att gråta.

- jag ahr en cykel som gör att jag blir fläckig på hela ryggen.

- det är itne så ofta som jag stör mig på någon sjukt mycket, men gör jag det gör jag det ganska länge.

aja det där blev ju några iaf. nu vet ni mer om mig, puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0