tisdag

det här var första skoldagen efterlovet för mig. eftersom att jag var hemma igår.
kom hem och duschade igår morse, sen somnade jag vid 8. vaknade upp halv 4 och låg i sängen till halv 5. då gick jag upp, tog en macka sen kom hanna och jag gick och badade. efter det gick jag ner och la mig i sängen och somnade vid 8 igen. sen sov jag till imorse.
skööönare

idag var jag iaf först hos tandläkaren och sen till skolan för en lektion. sen åkte jag och skar ur min sten ur knät. mindre skönt. och därför fick jag itne vara med på badet så då gjorde jag det jag hade missat på svenskan tidigare.

nu sitter jag bara här vid datron. funderar på om jag sak baka till skolan imorgon eller städa mitt rum. måste fan göra båda idag. segare.
puss julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på det du köpte i stockholm :)

2010-04-13 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0