tjabba tjena

torsdag idag villket betyder ingen sovmorgon, först spanska sen hade jag utväcklingssamtal och efter de hade vi bad, då livräddade vi å så fick vi bada bubbelpol:) när vi fick reda på att de va chili con carne på skolan bestämde vi oss för att ära panini på tehuset, mycket gott:) efter de hade vi svenska tills vi slutade.
.
å sen skulle jag köpa skor på stadium, jag fick köpa precis villka jag ville, men såklart fans inga jag ville ha i min storlek, tillexempel fanns det inga converse i storlekarna mellan 33 och 39, inte i någon färg. så de fick bli ett par springskor i min storlek eftersom jag nu har använt brors 38or de är lite stort för mina minifötter så nu fick jag att par 36or, hade dock häldre velat haft några jag kan använda vardagligt men finns inga storlekar är det inte så mycket man kan göra åt saken.
.
när vi kom hem åt vi kinamat som min snälla framor bjöd på, efter det cyklade jag å julia ut en sväng, nu är jag hemma igen å ska skriva klart om min entreprenör å packa till tävlingen, måste först skriva packlista så allt kommer med!
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0