är jävligt cool

var inne på bilddagboken å hittade en bild som togs för prick ett år sedan om man kollar på datumet
då va jag med dom här sista helgen innan skolan började, hittade några fler på facebook
förfestade hos jakob
jag julia å jakob fick skjuts ner till stan av martin, jag fick krok i rumpan för de va ett jävla fiskespö i bilen!
träffade sköna människor
sen på fest hos bobbo
på vägen hem var inte jakob så kry, hehe
men kul va de!
i år såg de ut såhär:
började vid sjön med jullan å lovisa
tog bussen in till staden
drog på förfest hos sara i min klass
träffade lite vänner på väg till festen
där dansade vi loss
man måste ha kul sista helgen innan skolan börjar så är de bara!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0