från 0 till 100 på 2 veckor

japp jag ska på min kondition från 0 till 100 på 2 veckor, började idag med att springa 6 kilometer, fyfan vad jag känner att min kondition är SÄMST nu, jag sprang alltså helatiden utan gick ca 4 km också, sprang/gick alltså till och från stan. mitt mål är att orka springa hela vägen, hehe. de störigaste var att jag hade för mycket kläder på mig eftersom jag tror att det har blivit höst och att jag blev så jävla törstig!
.
så när jag koom hem från min tur drack jag vatten gjorde utterst lilte styrka och stretchade lite, det är första gången jag stretchar sen jag fick min sträckning så de var ganska läskigt och jaag vågade inte stretcha så mycket pga de.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0