hemma

jag slutade för en timme sedan har varit en helt okej dag, först matte c i 160 minuter de är väll lite krångligt nu i början men ska ju läsa de hela året då de blir nog lättare snart.
.
efter vi ätit en äcklig mat i skolmatsalen gick jag ner till stan för att ta 1an med vanja till pc (för att våra andra individuella val ligger där) men bussen vi skulle ta gick för tidigt så vi fick ta 9an som tog en halvtimme så vi kom för sent, som tur hjälpte samuel mig hur jag skulle hitta dit jag skulle. jag har ju valt textila material och vi gjorde inte så mycket idag, vi gick typ igenom vad vi ska göra under kursen och fick börja göra nått sånt här tråkigt man alltid måste göra. men tror det kan bli kul, vi kommer ju få sy i princip vad vi vill.
.
dock är det störande att de är på pc för jag kan inte ta bussen hem därifrån så fick åka in till stan först och byta. kom hem för ett tag sedan och nu ska jag ta mig någonting att äta
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0