I said I don't want to walk this earth if I gotta do it solo

tjabba tjena, tänkte dra ut å springa efter jag ätit men hade så stört ont i huvudet så de blev inte av, hoppas på att de blir bättre snart annars får jag väll göra det imorgon efter skolan.
.
nu har jag iallafall övervunnit min rädsla och klarat av att kolla på nästan hela i taket lyser stjärnorna, va på den på bio 2 gånger men klarade aldrig av att se hela, jag laddade ner den för någon dag sedan å nu tvingade jag mig själv till att kolla på den.
.
vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske åka ner på stan och kolla på skor, jag brukar alltid vara för sent ute med alla skor så dom jag vill ha brukar alltid vara slut, men nu ska jag ut å kolla höst/vinterskor i tid för första gången!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0