ja sommaren

jag vet att man inte ska sitta vid datorn när det blixtrar men vad ska jag göra.
jag och hanna tog oss en tur till ica. genom blöta när vi kom hem, eller vi var det efter en meter så vi hoppade lite i vattenpölar. världens läskigaste blixt såg vi! sinnes.
sommaren 2010
gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? ja
dog någon som stod dig nära? nej
vilka länder besökte du? sverige och snart grekland
är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011? helt klart
vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas? många dagar det, men skolavslutningen, yran, wow
största misstaget? suttit inne ibland när det var sol, varit för lite med vännerna
har du varit sjuk eller skadat dig? japp, typ hela sommarlovet sjuk, sträckt upp min sträckning igen
bästa köpet? yran och wow biljett
vad spenderade du mest pengar på? onödiga saker?
gjorde någonting dig riktigt glad? ja klart, mina underbara vänner
vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010? oskar, håkan såklart och lars
är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? ingen aning, lite båda
vad önskar du att du gjort mer? gjort saker, badat!
vad önskar du att du gjort mindre? tänkt på onödiga människor
hur tillbringade du din midsommarafton? med hanna och en massas först i frösösportstuga, sen i stan med lovisa hanna och fredrik
blev du kär i sommar? .
hur många förhållanden? 0.
favoritprogram? ALLA SERIER TYP
bästa boken du läste i sommar? min jordanbok, dock har jag tappat bort den:(
största musikaliska upptäckten? oskar oskar och åter oskar
något du önskade och fick? ja håkan
något du önskade dig men inte fick? dig
vad gjorde du första dagen på sommarlovet? var hemma hos hanna med mina mysiga vänner och grillade
finns det något som skulle gjort din sommar bättre? absolut
hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010? min egen?
vad fick dig att må bra? vänner, solen
vem saknade du? några
de bästa nya människorna du träffade? så många
sommarens sötaste? cazandra! eller insane
sommarens hetaste? för många ahha nerå
sommarens besvikelse? vädret
sommarens bästa? många
sommarens snällaste? johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0