kan ju säga att jag är jävligt avundsjuk på julia som får vara i grekland, i värmen på stranden få sola & bada i havet menads jag bara får vara i gråa regniga östersund.

Imorgon börjar jag skolan, japp lilla jag ska börja i 2an, känns helt sjukt hur fort tiden går, tyckte jag nyss började i 1an, satt i klassrummet på första matte lektionen kände inte varandra å det var knäpptyst. Min matte lärare sa att de va underbart hur tysta vi var, men redan andra matte lektionen hade de ändrats, när hon inte var i klassrummet och det var 20 minuter tills vi slutade bestämde vi oss för att plocka ihop och gå. Då fick hon nog en annan syn på oss, haha.
.
Men nu ska jag få ny matte lärare å massa nya ämnen å kommer inte längre vara yngst på skolan även om jag typ är kortast.
.
nej nu ska jag äta lite, kolla på sex and the city å försöka sova, får se hur de går med de, hoppas jag tar mig upp imorgon.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0