kanske ska skriva lite om min dag idag på skolan

hade först engelska, där började vi skriva ett brev som vi ska skicka till canada å få penpals, de ska bli rätt kul. sen hade vi håltimme i 2 timmar, ganska så drygt, efter de hade vi språk och vi hade fått plaseringar:( jävligt dåligt, säkert för att jag och dom jag satt med pratade så mycket förra året, som tur sitter jag med gustaf, fredrik är bakom mig och jag kan prata med vanja också, men endå astråkigt att vi inte får sitta med varandra.
.
efter spanskan hade vi en rast på en halvtimme sen block, där skulle vi kolla på 2ornas filmer till canada men datorerna kronglade så de gick inte så vi fick sluta 20 i 2 då gick jag mer på stan med några från klassen tills jag skulle till tandläkaren.
.
så de blev en rätt chill dag idag, nu ska ni få dagens outfit sen ska jag fortsätta försöka göra något åt min huvudvärk jag haft konstant i 3 dagar!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0