Nu är sommaren slut, så här Hannas sammanfattnig av sommaren 2010


gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? såklart
dog någon som stod dig nära? nej
vilka länder besökte du? just swesen
är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011? klart
vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas? skolavslutningen, yran, våran spontana resa till gatufesten
största misstaget? lördagyran
har du varit sjuk eller skadat dig? sträckte mitt lår
bästa köpet? kläder & mat!
vad spenderade du mest pengar på? kläder och mat
gjorde någonting dig riktigt glad? såklart
vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010? från och med du, dum av dig
är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? gladare
vad önskar du att du gjort mer? varit ute dom gånger jag suttit inte orkat göra något
vad önskar du att du gjort mindre? suttit inne
hur tillbringade du din midsommarafton? cyklade till frösö sportstuga på 35 min med julia va där med massa folk, sen stan, sen hem
blev du kär i sommar? nopp
hur många förhållanden? zero
favoritprogram? oc och sex and the city
bästa boken du läste i sommar? har inte läst nån bok i sommar, hehe
största musikaliska upptäckten? O-O-O-OSKAR LINNROS
något du önskade och fick? önskade mig inget speciellt
något du önskade dig men inte fick? ja säkert nått
vad gjorde du första dagen på sommarlovet? hade en superbra kväll med dom bästa hos mig med grillning, fint väder, osv
finns det något som skulle gjort din sommar bättre? såklart
hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010? mitt näst sista sommarlov som varit bra, hade dock kunnat få varit lite bättre väder
vad fick dig att må bra? mina vänner
vem saknade du? anna
de bästa nya människorna du träffade? en massa
sommarens sötaste? mina söta vänner
sommarens största kärlek? oskar linnros, tihiiiii
sommarens besvikelse? vädret
sommarens bästa? spontana cykelturer med julia, skolavslutningskvällen,
sommarens snällaste? jullan














några av alla 1000tals bilder jag har från sommaren 2010, har varit en härlig sommar tack till alla som gjort den så bra :)

/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0