onsdag

var uppe tidigt idag, men inte frivilligt men kändes ganska skönt att inte sova bort hela dagen. vid halv 1 mötte jag en av mina mostrar och en kusin för att äta lunch, de blev kinamat, sen gick vi ner till badhusparken och åt mjukglass, vi har pratat en massa, träffas ju inte så ofta längre, å nu drar min kusin iväg till valborg å de betyder ju inte att man kommer träffa henne mer, hon ska dit å plugga i 2 år så får se, kanske åker ner  å hälsar på när jag fått körkort
.
Åååh vad jag ska göra mycket saker när jag fått de, jag å julia har redan börjat planera nästa sommar innan den här ens är slut, haha
.
vid 6 ska jag upp till gunilla för att äta middag, sen vet jag inte vad som sker, får väll se.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0