sundsvall

japp idag har jag varit på ikea och birsta, köpt massa nödvändiga saker och så har jag bestämt vilken säng jag vill ha när vi flyttar, den är 160 så pappa trodde inte att den skulle få plats i mitt rum nu, de tror jag, dock skulle de bli ganska trångt men de är en annan femma;)
.
hanlade lite på birsta också
en väska från åhlens 299:-
hittade äntligen blåa converse i storkel 35:D 699:-
tröja carlings 299:-
jeans cubus 199:-
när jag skulle betala på carlings på fick jag beröm av han i kassan för min knut,
han i kassan: är du nöjd såhär
jag: yes
han: härligt, det är svårt att få tjejer nöjda, snygg tofs du har förrästen, är den svår att göra?
jag: haha tack, nej de är superlätt
han: jasså, jag kanske borde ha en sån, du får visa mig någon gång hur man gör en.
haha rolig personal, de gillas!
här är min fina knut;9

julia ringde nyss från göteborg, hon är ju på way out west å kollar just nu på HÅKAN, lite avis jag är eller!!!
men vi ska ju faktiskt ta tåget till stockholm å kolla på han den 13 november så får se fram imot de:D
Håkan Hellström - nu kan du få mig så lätt
min favorit med håkan, har alltid varit å kommer alltid att vara!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0