tar på mig myströjan

och förbereder mig inför första skoldagen av sista året på storsjö. äntligen har dagen kommit eller.
jag är tydligen ett av dagens skämt för att jag fortfarande går där. underhållande enligt mina vänner. bara för att dom har slutat. men jag har några bra kvar.
kvällens film alltså, remeber me. otroligt bra. jag och hanna dampade inte så mycket på idiotiska killar, vilken vi alltid gör för dom gör fel. dock gör vi som vanligt och tror att det värsta ska hända hela tiden haha! därför man itne ska se skräckfilm med bara hon och mig bredvid varandra. vi läser typ varandras tankar.
förlår men jag är inne i min twilight värld efter semestern.
ska iaf bli frisk. puss jlia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0