trist

Visste du...

att jag vill ha - pengar
att jag pratar - ibland mycket och ibland lite
att jag inte gillar - hur stökigt mitt rum är
att jag avskyr när folk snackar - men gör aldrig som dom säger
att kärlek är - ett helvette
att jag gillar att - sova
att jag alltid kommer att - född i östersund
att jag är hemligt förälskad i - ......
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är - min bästa vän
att när jag vaknar på morgonen - vill jag sova mer
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - legat i sängen
att jag just nu tänker på - att jag kommer bli dödad
att i kväll ska jag - hata min hals
att i morgon kommer jag - försöka beställa tid hos hälsocentralen
att jag hoppas - att någon satt här och pratade med mig


Har du:

Någon som förstår dig? vet inte riktigt, amanda, mamma
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? försöker att inte hata. men ogillar
Vem kramade dig senast? jonathan
Vem pussade dig senast? ......
Vem ringde dig senast? simon
Vem ringde du senast? jonathan
Vem var hemma hos dig senast? jonathan
Vem var du hemma hos senast? rebecka
Har du några kärleksproblem? för mycket
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ja


Jag:

Är singel? japp
Svär ofta? aa men försöker att inte göra det
Sjunger i duschen? nee
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? hah ja
Skrattar åt dina egna skämt? japp
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? JAA


Har du:

Piercingar? nej
Syskon? ja
Jobb? ja, gymnastiken
För många vänner? nej, kan man ha det?
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? nnee
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? aa
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? haha ja
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? nepp
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja
Blivit generad inför folk? jaaaa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? ja, i förrgår
Haft ett förhållande i under en månad? nee
Blivit kallad player? ne
Färgat ditt hår svart? nepp


Vad:

Längtar du till mest just nu? way out west
Ska du göra i helgen? inget
Har du för kläder på dig? tjocktröja
Gjorde du igår? var ute med några vänner
Ska du göra i sommar? wow, rhodos
Åt du senast? soppa
Har du för mobil? w995
Vad köpte du senast? vet inte
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit och svimmat


Vem/vilka:
Slog du senast? typ jacob eller johan
Fick du sms från senast? viktor
Pratade du senast med? pappa
Skulle du kunna göra allt för? vissa människor
Var du med senast av det motsatta könet? jacob, jakob och johan
Kan du lita på mest på? johan och jonte typ
Vet mest om dig? jag
Sov du tillsammans med senast? mig själv


Allmänt:
Har du pussat en groda? nej
Kan du hjula? ja
Biter du på naglarna? enstaka gånger
Är du EMO? nej,eller folk brukar fråga vem som har dött när jag lyssnar på musik

Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppat, rest, sparat
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej, höjdrädd
Har du sjungit inför publik? ja
Följer du mode? olika
Är du hungrig? nej åt nyss
Är du blyg? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0