vad ska man säga

ida säger (00:27):
jag vet att du känner igen dej, mättnaden är en plåga
hanna..
' hanna säger (00:28):
japp jag är så jälva mätt idag, har ätit tårta och mat för en hel arme idag sen åkte jag å julia på ica å köpte grejer till choklad fondue, sen åt vi glass å jordgubbar, tror jag ska sprängas nu!
' hanna säger (00:31):
men endå är jag typ sugen på något, de är fan fel på mig
ida säger (00:32):
haha
ida säger (00:27):
jag vet att du känner igen dej, mättnaden är en plåga
hanna..
' hanna säger (00:28):
japp jag är så jälva mätt idag, har ätit tårta och mat för en hel arme idag sen åkte jag å julia på ica å köpte grejer till choklad fondue, sen åt vi glass å jordgubbar, tror jag ska sprängas nu!
' hanna säger (00:31):
men endå är jag typ sugen på något, de är fan fel på mig
ida säger (00:32):
haha
.
japp de är fel på mig, tror jag ska gå upp å äta något... hehe
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0