AAHHH

är på dåligt humör. och då kommer mamma med sina puckade frågor! blir så jävla irriterad. helt okej dag på skolan. fick se min dirtydancing som jag ville se i lördags. blir typ lycklig av filmen. på lunchen spelade killarna yatzy, väldigt underhållande att kolla på! sista sy slöjden för terminen idag.. imorgon ska vi tydligen göra en (kan inte stava) på spanska filmen, den ska vara på spanska, vad tror hon om oss?!
.
iaf, ska byta om sen ska jag och jobba!
hare
puss julia
fyfan vilken snygg bild sen yran jag hittade kände jag. ta mig tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Olavsigrid

nice site keep it up ok

2011-04-13 @ 15:53:57
URL: http://olavsigrid.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0