dag 21

Day 21 – Another moment
ett annat ögonblick, kan berätta om ett hemsktögonblick i mitt liv. jag gick i 8an så det var alltsåförra hösten. vi hade idrottslektion och hade haft en sån där jätte rolig och jobbig så vi satt och stretchade, på den där tiden var jag ganska vig, jag kunde sitta i spagat på mitt högra ben nästan. så då satt jag där och efter typ en minut så hörde jag hur det verkligen knakade till i rumpan och gjorde jätte ont. jag restemig upp och kände hur ont det gjorde men tänkte inte så mycket på det. så efter en stund gick vi och duschade. efter det haltade jag i en vecka. kunde inte kicka på över ett halvår. kunde inte luta mig framåt förrän efter jul och en massa behanlingar. jag hade alltså nästa dragit av mitt muskelfäste! skönt






Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0